Како направити 3Д модел океанског дна за децу

Ажурирати Датум: 12 Може 2024
Anonim
Како направити 3Д модел океанског дна за децу - Наука

Океани покривају преко 70 одсто површине Земље. На дну океанског дна налазе се високе планине, простране равнице и дубоки ровови. Већина тих карактеристика остала је непозната батиметрима - научницима који проучавају облик океанског дна - све до појаве сонара и сателита. Стварање модела океанског дна од уобичајених предмета за домаћинство омогућава деци да визуализују део земљине површине који заправо не могу видети или доживети из прве руке.

••• Дале Давидсон / Медији потражње

Помијешајте 2 шоље брашна, 1 шољу кухињске соли и 1 шољу топле воде у великој посуди за мијешање.

Додајте две или три капи плаве боје за храну и гнетите тесто како бисте равномерно распоредили боју за храну.

Ставите равномерни слој теста, дебљине приближно 1/2 инча, на дно кутије за ципеле. Тијесто премажите дебелим комадом пластике. Овај равномерни слој теста представља понора равнице, равна пространства океанског дна.

••• Дале Давидсон / Медији потражње

Узмите две велике шаке теста и разваљајте их роларом. Разваљајте тесто док не добијете велики правоугаоник дебљине приближно 1/4 инча. Савијте правоугаоник на пола по дужини. Савијајте га на пола све док не буде приближно 1/2 инча. Поставите пресавијену траку тијеста дуж лијеве стијенке кутије за ципеле. Ако је трака предуга да би се уклопила у кутију, исеците је додатним дијелом својом густом пластиком. Додајте тесто док не досегне приближно на пола стране кутије. Ова страна представља континентални шатор, подручје копна које лежи непосредно испод површине океана близу обале.

Разваљајте још три шаке теста у два велика правоугаоника, сваки дебљине 1/4. Употријебите двије шаке тијеста за један правоугаоник, а једну шаку тијеста за други правоугаоник. Сваки правоугаоник савијте на пола по дужини. Наставите савијати листове све док свака није широка приближно 1/2 инча. Поставите већу траку десно од прве траке. Затим поставите мању траку крајње десно. Крените комадом дебеле пластике дијагонално од врха континенталне полице до понора. Ово ствара стрми нагиб који представља континентални нагиб - стрми спуст који спаја континенталну полицу са дубоким океанским дном.

Узмите две мале шаке теста и ваљајте их у правоугаоник својим ролом. Рукама одвојено сваки од ових правокутника разваљајте у облик трупца. Два ваљана трупца ставите један поред другог у средину кутије, радећи напред од назад. Повуците прст по набора између два трупаца, формирајући прорез. Густом пластиком изравнајте леву и десну страну ролни тако да се нагну на океанско дно, као на стране планина. Прстима прстохватите тесто на обе стране рова. Ово ствара гребен средњег океана, својство океанског дна са два планинска ланца одвојена долином.

••• Дале Давидсон / Медији потражње

С малим прстом истресите део тијеста са понора равнице десно од гребена средњег океана. Ово ствара океански ров. Ровови дубоког мора, као што је Маријански ров, најдубљи су део океана.

Од тијеста обликујте двије планине и ставите их десно од рова. Да бисте формирали планину, узмите комадић теста величине голф лоптице и разваљајте га између дланова како бисте формирали куглу. Поставите куглу на океанско дно, а спољни део гурните према површини, изравнавајући набор прстима и средњи део оставите вишим. Тесто нежно обрадите на врху кугле док не формира врх. Уз дебелу пластику одсечите врх неке планине, отприлике 1/2 инча од врха. Планина са врхом је подморје, изолована планина на океанском дну, док је планина са равним врхом гуиот - подморница са равном, еродираном површином.

Оставите да се тесто суши отприлике 5 дана.

••• Дале Давидсон / Медији потражње

Одрежите једну дугу страну кутије за ципеле с пар маказа, што вам омогућава да видите контуре океанског дна.